מאי 10, 2024

סט מצעים זוגי

סט המיטה הכפול הוורוד של הברבורים כולל שתי ציפיות וכן כיסוי שמיכה העשוי מ-100% סאטן כותנה איטלקי. סט המיטה הזה מודפס דיגיטלית עם עיצוב נצחי. בד הכותנה הרכה ELITE הוא מושלם עבור סט זה, כיוון שהוא עמיד ומפואר. כיסוי יהלום הפסים מגיע עם סגירת כפתור. הסט כולל גם שתי כריות דקורטיביות. סט זה הוא בחירה נפלאה לכל חדר שינה.

המלך המזרחי הוא 15 אינץ 'נוסף ארוך יותר מאשר מלכה. גודל המלך הוא אידיאלי לזוגות שחולקים מיטה. זה מגיע עם ציפיות מיוחדות, שמתאימות מעל ציפיות בגודל סטנדרטי. סט גיליונות המלך כולל שתי ציפיות בצורת טבעת, מודד 20 על 36 אינץ '. גודל זה ידוע גם כ ”מלך קליפורניה”, או ”מלכת קליפורניה”. הוא זמין גם בתור סאטן קאל מערבי. זה אותו גודל כמו המונרך המזרחי אבל הוא רחב יותר מזה של המלכה.

מיטה יוקרתית בת 400 חוטים מיוצרת מחוט כותנה טהור ואיכותי. יש לו סיום שטני חלק המספק את הרכות, המשקל והעמידות האולטימטיביים. לסגנון זה יש גם סיום פשוט של סאטן לבן שמצמצם את הכביסה. בחירת מצעים באיכות כזו יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר לחדר השינה שלך. אתה יכול לקנות את שניהם בנפרד אם אתה לא מסוגל להחליט בין סדין מפואר 400 חוט ספירה או סדין פשוט.

רכישת מצעים מתאימים לחדר השינה שלך חיונית אם אתה רוצה סביבה נוחה לשינה. ודא שאתה לוקח בחשבון את מימדי המזרן שלך בעת קניית מצעים לביתך החדש. יהיה קל יותר להתאים סט מצעים זוגי. חשוב להתאים את גודל המיטה שלך לסט המצעים. חשוב לוודא שזה מתאים. כיסוי שמיכה בגודל מלך הוא האופציה האידיאלית למיטות כפולות.

בחר סט מיטה יוקרתי של 400 חוטים. המצעים האלה מושלמים לחדרי שינה יוקרתיים, כי יש להם גימור חלק. כותנה קלה, רכה ועשירה, הופכת אותה לבחירה פופולרית לשימוש יומיומי. סט מיטות מפואר של 400 חוטים הוא השקעה מצוינת ויגרום לחדר השינה שלך להיראות אופנתי. זו דרך נהדרת בשבילך לפנק את עצמך ואת אהובתך. מצעי המיטה הטובים ביותר זמינים במחיר סביר, וכיסוי דו צדדי יכול להתאים לכל גודל.

חשוב שתהיה מיטה שהיא לפחות כפולה בגודלה. המיטה חייבת להיות ברוחב של לפחות מטר וחצי ואורך של 1.80 מטר. אם חדר השינה שלך קטן, מיטה בגודל אחד תתאים יפה בחדר קטן יותר. מיטה בגודל כפול היא בחירה טובה גם לגברים וגם לנשים. שמיכה גדולה פופולרית גם בקרב זוגות רבים. זו מיטה גדולה ונוחה. זה ייתן לך תחושה של נחמה ושלום.

בחירת הסוג הנכון של מיטה כפולה היא קריטית. זה אמור להיות נוח ולהכיל את המזרן שלך. כאשר אתה בוחר מצעים, לוודא לשקול את המותג. יצרני מצעים שונים עושים גדלים שונים כדי לוודא לבדוק את המימדים כדי להבטיח שתקבל את הגודל הנכון. אתה צריך לשקול את הגודל והחומר של שמיכה בעת רכישת מיטה בגודל כפול. אם אתה משתמש בשמיכה שטוחה, הרוחב צריך להיות לפחות שלושה סנטימטרים גדול יותר מגובה המזרן.

כשאתה בוחר מיטה בגודל כפול, אתה צריך להיזהר מהגדלים של המצעים החיוניים. מצעים חייבים להיות מותאמים למזרן שלך כדי להתאים כראוי. יש להתאים את המצעים למימדי המזרן כדי להימנע מבעיות. מיטות בגודל כפול אמורות להימדד במדויק. זה אפשרי לקנות שני סטים אם יש לך מזרן בגודל אחד.

יש מידות רבות של מצעים. המיטה בגודל אחד מודד שלושה מטרים 6 על 6 סנטימטרים. זה אידיאלי לחדר קטן יותר. המיטה הכפולה, לעומת זאת, היא בערך מטר על מטר וחצי, ואורכה מטר וחצי. המיטה הזאת אידיאלית לזוגות. אם אתה מחפש שמיכה בגודל מלך, אתה יכול לבחור שמיכה המלך בגודל למיטה כפולה.