מאי 10, 2024
מצעים לקינג סייז

הסוג הטוב ביותר של מצעים בקינג סייז אתה יכול לקבל

מיטה בגודל של מלכה מרווחת יותר ממיטה בגודל של מלך. גיליון טיפוסי מודד בערך 200 x 200 אינץ 'ויש לו שתי ציפיות. מיטת הקיסר בגודל מודד 290 x 265 סנטימטרים. אלה הם שני הגדלים של מיטות בקינג סייז שאינם נפוצים בחדרים קטנים יותר. סט גיליון סטנדרטי של מלך קליפורניה כולל ציפית אחת בקינג סייז ושתי גיליונות 20 על 36 אינץ '.

מיטה בגודל של מלך בדרך כלל ארוכה יותר ממיטה בגודל של מלכה. הוא שמור בדרך כלל לחדר השינה הראשי והוא בדרך כלל קצר יותר מהמיטה בגודל המלכה. הוא גדול יותר מהגרסה בגודל מלא. מיטה גדולה יכולה להכיל שני מבוגרים. מצעים קינג סייז מהסוג הזה יקרים יותר ממיטה בגודל מלכה, אבל זו השקעה נהדרת אם החדר שלך גדול. ישנם גם הרבה מנחמים, שמיכות שמיכה, ופריטים אחרים שניתן למצוא בסט קינג סייז.

אם יש לך מיטה גדולה, אתה צריך חדר גדול יותר. מיטות מלכת קליפורניה מודד 60X80 אינץ '. מיטה בקינג סייז שווה לשתי מיטות בגודל זוגי. למרות שכיסויי המיטה של מלכת קליפורניה הם בדרך כלל צרים יותר מאחד בקינג סייז, זה עדיין גודל נוח לשני מבוגרים. שמיכה בקינג סייז מודד כ 80 סנטימטרים ברוחב על ידי 81 סנטימטרים.

הגודל של מזרן בקינג סייז זהה לזה של מיטה בגודל מלכה. אורכו של מזרן בקינג סייז הוא כ- 76 סנטימטרים על 80 סנטימטרים. שמרטף בגודל של מלך הוא בדרך כלל גדול יותר ממלכה בגודל אחד. ציפיות סטנדרטיות מודד 26 על 12 אינץ '. אם יש לך מקום נוסף בחדר השינה שלך, זה הכי טוב כדי לקבל מלך בגודל מנחם.

מיטת מלך בגודל מודד שמונים על שלושה מטרים ברוחב. מיטה בקינג סייז קליפורניה באורך 75 אינץ 'ורוחב 48 ושמונה ושמונה אינץ'. שני סוגי המיטות מיועדים לשינה אחת. המיטה היא מה שעושה מיטת מלך בגודל שונה ממלכה בגודל אחד. שומרת בגודל של מלך היא בדרך כלל באורך 74 סנטימטרים ו-22 ברוחב.

המימדים של מיטה בקינג סייז הם בדרך כלל 88-על 10-10 אינץ '. צריך לזווג את המזרן הגדול עם מנחם מלך קליפורניה לריפוד נוסף. מזרן בגודל cal מלך מודד שמונים ושמונה על עשרה סנטימטרים. שמיכה בגודל של קאל קינג זהה לשמיכה בגודל סטנדרטי. למיטה גדולה בקליפורניה יש זיוף רחב.

המימדים של מיטה בקינג סייז זהים למיטה בגודל מלכה. שמיכה בקינג סייז היא 98 אינץ 'ארוך, בעוד שמיכה בגודל מלכה הוא כ 200-שמונה אינץ' רוחב. מזרן בגודל של קליפורניה הוא מיטה בגודל מלא. המימדים של המיטה הזאת 108 על ידי 8-10 סנטימטרים ברוחב על ידי 68-10 סנטימטרים.

איך לבחור מצעים קינג סייז?

אם אתם מעוניינים לקנות מצעים בקינג סייז, הקפידו למדוד את אורכה ורוחבה של המיטה. השמיכה, שהיא החלק הגדול ביותר של המיטה, צריכה למדוד לפחות 80 על 6 מטרים. אתה צריך גם להבטיח שהמיטה שלך לא צרה מדי או רחבה מדי. צריך לקחת בחשבון גם את צבע המזרן שלך. זה צריך להתאים את צבע הקירות ורהיטים אחרים. הצופה הוא מיטה מרובעת.

תוודא שאתה מודד את המזרן לפני שאתה קונה מיטה גדולה. מזרן שאורכו מעל 98 ס "מ נחשב למלך. מזרן בגודל של מלך צריך שני מנחמים. אחד לכל צד ואחד לשני. אתה יכול גם לקנות ציפית גדולה.

אם אתה קונה מיטה גדולה, אתה צריך לחפש מזרן באורך 16 סנטימטרים. מזרן גדול יהיה בגודל של מיטת מלכה. כדי להבטיח שתמצאו את השמיכה המתאימה למזרן, מדדו את אורך השמיכה. אם גודל המזרן בקינג סייז גדול יותר מגודל המלכה, תזדקק לשמיכה בקינג סייז וציפית בגודל מלא.

הדרך הטובה ביותר לוודא שיש לך את המזרן בגודל הנכון היא לבחור מצעים בקינג סייז. אתה יכול לקנות מלכה בגודל ושומרת בקינג סייז. אם יש לך מזרן בגודל של מלך, אתה צריך לרכוש נוחות בגודל מלכה. שמיכה בגודל של מלך יכולה לשמש כמיטה מתקפלת או כמזרן בגודל טי.