מאי 10, 2024
פלייסמט

המדריך להכנת פלייסמט מותאמים אישית

פלייסמט הוא כיסוי קטן לכל פלייסמט שקובע על השולחן. שלמות עשויות מחומרים מגוונים וניתן להשתמש בהן כדי לבדר, לקשט, להגן או לפרסם. שלמות הן דרך נהדרת לקשט את הבר או חדר האוכל שלך. זה לא משנה אם אתה מארח ארוחת ערב אינטימית או מארח אירוע בקנה מידה גדול, המיקום הנכון יכול לעזור להגדיר את האווירה.

אתה צריך לחתוך 2 חתיכות בד למלבנים שהם 13 אינץ 'על 18 אינץ'. כדי לאפשר קצבאות תפר בכל צד, אתה צריך גם לחתוך סנטימטר נוסף. ברגע שאתה חותך את הבד ומחבר אותם יחד, לתפור את החלקים יחד עם תפר ישר. ודא הבד הוא עבה מספיק לספוג כתמים ולעמוד על תפור על. אם אתם מעצבים פלייסמט למשפחה או מסעדה ידידותית לילדים, שקלו לעצב פלייסמט ידידותי לילדים.

אתה יכול להכין פלייסמט על ידי הקמת שולחן לאורחים שלך. אתה יכול להשתמש בדפוס כדי ליצור פלייסמט או גיליון בד ישן. לאחר איתור השולחן, אתה יכול להתחיל לתפור. למדוד את המיקום שאתה רוצה לעשות. לפני חיתוך הבד, למדוד את הצלחות והשולחנות. השתמש במדידת סרט לכל קטע.

פלייסמט צריך למדוד 8 על 14 אינץ '. פלייסמט 18 "x14 אינץ 'לא יעבוד טוב אם יש לך שולחן קטן יותר. ארבעה 18 שלבי X14 אינץ 'ייראו צפופים יחד. אתה תצטרך פלייסמט גדול מספיק כדי להחזיק את כל האורחים אם אתה משרת קבוצה גדולה. תצטרך בערך חצי מטר מרובע של בד.

סגנון פופולרי נוסף של פלדמטים הוא פשתן. פשתן פשתן, שעשוי מפשתן בלגי איכותי, הוא כבד ועמיד. זה גם קל לנקות ויש לו מראה חי ב. אם אתה על תקציב, פלייסמט יכול להיות יקר מדי או מסובך מדי. בפלייסמט זאת, שקול לקנות פלייסמט שמתאים לתקציב שלך. כמו כן, למדוד בזהירות. עדיף לקבל פלייסמט שמתאים לצלחות ולמשקפיים שלך.

פלייסמט יכול להיות עשוי מחומרים שונים. בד, עור ואפילו במבוק הם החומרים הפופולריים ביותר. חומרים אלה משמשים להכנת פלייסמט לשולחן. לחלק מהאנשים יש גימור ארוג או מקושט, בעוד שאחרים פשוטים. בחירת החומר תלויה בך לחלוטין. לפולמטים היוקרתיים יותר יש עיצובים מורכבים יותר והם עשויים מכמה סוגי חומר. אמנם פלייסמט חשוב לאסתטיקה של השולחן, אבל הוא יכול להיות גם מבטא דקורטיבי.

פלייסמט יש יתרונות רבים. הוא מגן על משטחי שולחן ממזון חם וכתמים. זה גם יכול להוסיף אלמנט אופנתי לחדר האוכל שלך. יהיה קל לנקות אותם ולהימשך זמן רב אם אתה מתכנן להשתמש בהם לתקופה ארוכה. פלייסמט יכול להימשך זמן רב בהתאם לסגנון שלו. פלייסמט צריך להיות מסוגל לעמוד בטמפרטורות גבוהות וכתמים.

בדרך כלל, פלייסמט צריך להיות עשוי מחומרים שאינם מחליקים. זה הופך אותם לאידיאליים לשולחנות עם מספר אנשים. הם לא מחליקים וגם משמשים ככיפה חמה. כאשר משתמשים בפלייסמט, חשוב לשים לב לגודלו. פלייסמט לא צריך להיות גדול מ -14 אינץ 'על 20 אינץ'. זה צריך להיות גדול מספיק לאורחים להגיע למרפקים שלהם.

מלבד היותו אלמנט דקורטיבי, פלייסמט יכול גם להגן על השולחן שלך מכוויות. אם יש לך כוס או צלחת שיכולים לעלות באש, פלייסמט ימנע את הכוויה. משטחי זכוכית עמידים יותר מאלה הרגילים. פלייסמט יכול לשמש גם ליצירת לוח. אתה יכול למצוא אותם ברוב חדרי האוכל והם בדרך כלל נמכרים ב12 אינץ '.

השלמות הן דרך נהדרת לשמור על השולחן נקי ולהגן על השולחן שלך. השלמות יכולות לעזור להגן על השולחן שלך מפני דליפות. ניתן להשתמש שוב בפלאטמות ולהגן עליהן מפני כתמים. הם נהדרים לארוחות יומיומיות. אפשר לקצץ אותם כדי שיתאימו לשולחנות קטנים יותר. הם לא יתפסו הרבה פלייסמט. הם עושים את המתנה המושלמת לכל אירוע. השלמות האלה יכולות לשמש כמבטא דקורטיבי או ידידותי לסביבה.

להכנת פלייסמט בהתאמה אישית, הקליקו: https://joieshop.co.il/product/%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%9E%D7%98-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A6%D7%91-%D7%91%D7%94%D7%AA%D7%90%D7%9E%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%AA/