מאי 10, 2024
מבשם בדים לתינוק

כיצד לבחור מבשם בדים לתינוק

בבחירת מבשם בדים לתינוק, הקפד לבחור ניחוח המיוצר במיוחד לתינוקות. הוא צריך להיות טרי ומתוק ולהימנע מריחות אשר עלולים לגרום לאלרגיות או לחוסר נוחות. באופן דומה, ניחוחות לילדים צריכים להיות חופשיים מפטלטים, פנוקסיאתנול ופרבנס. כמו ־ כן, על ההורים להימנע מלשים את הבשמים ישירות על ילדיהם, משום שאין הם תואמים את עורם העדין של התינוקות.

מה צריך לזכור כאשר רוכשים מבשם בדים לתינוק?

בין אם אתה בוחר מבשם בדים לתינוק, עליך לדעת שבדים מסוימים מכילים כימיקלים העלולים להזיק לבריאות ילדך. אלה כוללים פטלטים, שיכולים להשפיע על מערכת הנשימה של הילד. למרבה המזל, יש דרכים רבות למצוא מבשם בדים תינוק שלא יפגע בילד שלך. קרא טיפים אלה עבור ריח בטוח ויעיל עבור הקטן שלך. אם אינכם בטוחים אילו מרכיבים בטוחים לתינוק שלכם, ה-EWG יצר בסיס נתונים מקוון שיעזור לכם לקבל את הבחירה הנכונה.

ישנן מספר קטגוריות שונות של מבשם בדים, וחלקן מכילות כימיקלים המסייעים לעור לספוג את הריח, ואילו אחרות עלולות להזיק לבריאות הילד. כדי לבחור את מבשם בדים הבד הנכון, הקפידו לקרוא את התווית בזהירות. רובם עשויים מאלכוהול, אז אל תשכח לבדוק תוויות לפני שאתה קונה. האתר של EWG גם מספק רשימות של הבשמים העליונים לתינוקות. חפש מרכיבים שאינם מזיקים, שכן חשוב לקבל את ההחלטה הנכונה.

כאשר בוחרים מבשם בדים לתינוק, חשוב לבחור ניחוח שבטוח לעור של ילדך. חלק מהחומרים שעלולים לפגוע במערכת הנשימה של ילדך ידועים כפטלטים. ליתר ביטחון, עדיף להישאר עם מוצרים שאינם מכילים את המרכיבים האלה. הם בטוחים עבור התינוק שלך, אבל אתה צריך גם להיות זהיר על מה שאתה לובש את בגדי התינוק שלך.

כאשר בוחרים מבשם בדים תינוק, לבדוק את המרכיבים. יש המכילים מרכיבים העלולים להזיק לבריאות ילדך. חלקם מכילים אלכוהול, בעוד לאחרים יש ניחוחות סינתטיים. באתר האינטרנט של EWG יש דירוגים ומידע לסוגים השונים של בשמי תינוקות. בעוד שמערכת הדירוג של EWG אינה מקיפה, אתה יכול לקבל מושג אילו בשמים בטוחים עבור ילדך על ידי קריאת התוויות.

לפני בחירת מבשם בדים לתינוק, חשוב לדעת אילו מרכיבים עלולים לפגוע בבריאות ילדך. בעוד שכמה כימיקלים בבשמים יכולים לעזור לעור לספוג את המבשם בדים, אחרים עלולים להגביר את הסיכון לבעיות נשימה. ה-EWG גם מדרג סוגים שונים של ניחוחות ברשימת המרכיבים שלהם והסיכון שלהם. לכן, בעת בחירת מבשם בדים תינוק, אתה צריך לקחת את הגורמים האלה בחשבון. עליך גם להקפיד לקרוא את התוויות בקפידה.

אתה צריך גם לשקול את הבטיחות של המבשם בדים. בשמים מסוימים מכילים מרכיבים המזיקים לבריאות ילדך, ואילו אחרים בטוחים. למשל, למבשם בדים בבד התינוק אולי יש פטלט, שהוא תרכובת שעלולה לגרום לבעיות נשימה אצל ילדים מסוימים. דבר נוסף שצריך לזכור הוא הרכב המבשם בדים. הניחוח עשוי להיראות תמים, אך הוא עלול לפגוע בעורו של ילדך.

בשמים מסוימים מכילים כימיקלים העלולים להזיק לבריאות ילדך. מרכיבים מסוימים טובים לעור שלך, בעוד אחרים יכולים להפוך אותו לפגיע יותר לכימיקלים אחרים. חלק מהכימיקלים האלה יכולים לגרום לתגובות אלרגיות אצל תינוקות. בנוסף לריח, הם עלולים אף לגרום לבעיות נשימה אצל מבוגרים. בעת בחירת מבשם בדים תינוק, ודא לבדוק את מרכיביו. ניחוח טוב צריך להיות ללא אלכוהול. המבשם בדים חייב להיות מבוסס מים כדי להיות בטוח עבור הילד שלך.

בשמים מסוימים מכילים כימיקלים הנקראים פטלטים. מרכיבים אלה עלולים לגרום לבעיות בריאות בדרכי הנשימה אצל ילדים קטנים. ידוע שהם גורמים למומים מולדים. חלק מהבשמים מיוצרים עם מרכיבים אלה כדי להימנע מאלרגיות, אבל זה לא רעיון טוב. אתה צריך להימנע אלה סוגים של ניחוחות. מוצרים אלה יכולים להיות רעילים לילד שלך. בנוסף, הם עלולים לפגוע במוח המתפתח של ילדך. במקרה זה, עליך לשקול את בטיחות בגדי ילדך.