מאי 10, 2024

מזרון קינג קויל

מזרן המלך הוא השקעה גדולה לכל בית. גם אם יש לכם את אותו המזרן כבר כמה שנים, החומר העמיד יספק תמיכה ונוחות במשך שנים רבות. זה יתרון עצום בהתחשב בעובדה שאנחנו ישנים שליש מחיינו. זה הגיוני שיש מזרן נוח בבית שלך. קינג קויל הוא בחירה מצוינת לכל בית. אתה לא צריך לבזבז יותר מדי על זה אם אתה חושב לקנות אחד.

סמואל ברונשטיין ייסד את ”המלך קויל” בשנת 1898. הוא חיפש מזרן טוב יותר עבור משפחתו. הוא התחיל עם שישה פועלים ומחסן קטן. החברה מייצרת כיום מעל 200 מיליון מזרנים ומעסיקה מאות ברחבי העולם. החברה מייצרת מזרנים באיכות גבוהה כבר יותר ממאה שנה. עם זאת, אתה לא צריך לקבל מזרן King Koil רק בגלל שזה עולה הרבה כסף. זה צריך להיות בר השגה, במיוחד למי שנמצא בתקציב צפוף.

הקינג קויל מיוצר על ידי ”עיר המזרנים”, חברה הממוקמת באזור סיאטל. יש המכנים אותו ”קינג קויל”, אך מותג זה מעלה את העיצוב הפנימי לרמה חדשה. הוא כולל מערכת בלעדית של תגובת קינג קויל. החברה מבטיחה שהמזרנים מיוצרים באמריקה.

מזרן המלך קויל מכיל גם טכנולוגיית קירור. זה ישמור אותך מגניב כמו שאתה ישן. מזרן זה מפחית נקודות לחץ על ידי שכבת קצף בחלק העליון. זה יגרום לך להרגיש רענן כשאתה מתעורר בבוקר. תכונה זו הופכת מזרן להשקעה גדולה. מזרן עם טכנולוגיה מיוחדת זו צריך להיות יקר יותר מהמוצר המשווה הממוצע, אבל הוא שווה את המחיר. למרות שזה יקר יותר מהמזרן הממוצע, זה שווה את זה אם זה לא עולה לך משלוח.

מזרן המלך קויל מגיע עם אחריות. אחריות זו מכסה פגמים בייצור, כגון חריצים עמוקים יותר מחצי אינץ', או מעיינות בולטים. פגמים אחרים אינם מכוסים באחריות, כגון שחיקה רגילה, חוטי גבול כפופים או נזקים שנגרמו לו כתוצאה משימוש לרעה. זו אפשרות נהדרת לכל מי שמחפש מזרן חדש לביתם. האיכות והעמידות של המזרן הם יתרון, אבל המחיר הוא החיסרון הגדול ביותר.

המלך קויל הפך למותג ביתי. הפופולריות שלה גדלה באופן משמעותי מאז השקת החברה בשנת 1898 וכיום יש לה יותר מאלף מקומות ברחבי העולם. שם המותג והלוגו שלו נרדפים לאיכות וערך, אז אין פלא שהמלך קויל כל כך פופולרי. אתה תהיה מופתע במגוון האפשרויות כאשר אתה קונה מזרן קינג קויל. מזרן המלך קויל הוא השקעה גדולה לכל בית.

מזרני המלך קויל הם בחירה מצוינת, ללא קשר לתקציב שלך. המחירים השונים ורמות התקיפות חיוניים כדי לקבוע את הנכון לצרכים שלך. למזרן מוצק צריכה להיות אחריות טובה ולספק שירות לקוחות מצוין. זה צריך להיות נוח לישון על. המלך קויל מיוצר בארצות-הברית, וניתן למצוא אותו במדינות רבות.

מזרני המלך קויל קרינה מציעים קצף זיכרון משופע ג 'ל וצפיפות גבוהה קצף בסיס פולי. כיסוי הבד הסרוג שלו וקצוות המפל נוחים, ושלוש השכבות של קצף הזיכרון מתאימות לגוף. המלך קויל הוא המיטה האידיאלית בשבילך, לא משנה אם אתה ישן בצד או ינשוף לילה. הם יכולים להציע תמיכה והקלה על כאבים. מזרן קינג קויל איכותי יעזור לך לישון ולהיראות יפה.

המלך קויל ידוע בזכות התמיכה והנחמה שלו. חומרי הפטנט של המזרן מספקים תמיכה לעמוד השדרה ומבטיחים שנת לילה נוחה. יתרה מזו, המלך קויל הוא השקעה גדולה לכל בית. הוא עמיד יותר ממזרן סטנדרטי. זהו מאפיין חשוב עבור מזרן קינג קויל. העיצוב הייחודי הזה הופך אותו לבחירה נהדרת לכל חלל. הקצפים הערוכים מהווים תוספת נהדרת לכל מיטת קינג קויל.

פרטים נוספים: https://mahsanmizronim.co.il/product-category/%D7%9E%D7%96%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A7%D7%95%D7%99%D7%9C/