מאי 12, 2024
שולחן סנוקר

שולחנות הסנוקר הטובים ביותר לקנות אונליין

שולחן סנוקר הוא בצורת מלבן ומכיל לפחות שישה כיסים. שולחן סנוקר בגודל תקני הוא 12 מטרים על מטר וחצי. אורכו של שולחן קטן יותר הוא בדרך כלל כשני מטרים והוא בעל מערכת סימון בצורת D, מה שאומר שהכדורים האדומים והשחורים נשארים על השולחן למשך תורו של השחקן. הוא בדרך כלל מכוסה פיתיון ירוק ויש לו בסיס צפחה.

בשולחן סנוקר יש לוח שמשחק על המשטח והוא עשוי מחתיכת לוח אחת. שולחן סנוקר מקצועי יכול להימשך דורות רבים. חשוב גם לבחור את הגודל והסגנון המתאימים של כדורים למשחק מסוים. אם אתם מחפשים שולחן סנוקר קטן יותר, אז אתם יכולים לשקול שולחן עם כרית אחת או שתיים בלבד. משטח המשחק צריך להיות צפחה גם כן. סט של כדורים בגדלים שונים וערכת אור הם שני דברים שאתה צריך לשקול.

הסוג של סנוקר שאתה משחק יקבע את הגודל ואת סוג השולחן שאתה קונה. שולחן מועדון הוא בדרך כלל קטן מדי עבור משחק רציני. שולחן סנוקר יכול להחזיק שדה גדול יותר ולכן מתאים יותר לגפרורים רציניים. בשולחן סנוקר מקצועי יש מחמם מתחת לשולחן ונחשב לטוב ביותר בעולם. למרות שסנוקר מנוגן במדינות רבות ברחבי העולם, הוא פופולרי יותר כאן.

היתרונות בשולחן סנוקר:

קניית שולחן סנוקר היא השקעה נהדרת. זו דרך נהדרת ללמוד את הספורט ולשפר את המשחק שלך. תוכל למצוא שולחן סנוקר איכותי שיענה על הצרכים שלך ויתאים לתקציב שלך. החיסרון היחיד בשולחן סנוקר הוא המחיר. שווה לשלם יותר על שולחן סנוקר איכותי.

שולחן סנוקר יכול להיות גבוה יותר משולחן ביליארד, אבל זה לא תמיד הכרחי. לדוגמה, שולחן סנוקר במחיר נמוך לא יהיה נוח כמו שולחן סנוקר יוקרתי, אז שולחן יוקרתי יתאים לצרכים שלך. ככל שהשולחן טוב יותר, כך טוב יותר. וככל שהאיכות גבוהה יותר, כך סביר יותר שתהיו מרוצים ממנה.

כאשר בוחרים שולחן סנוקר, עדיף לקנות שולחן מקצועי. שולחן זול לא יהיה טוב כמו שולחן מקצועי, אבל זה יעזור לך ללמוד את המשחק. שולחן סנוקר מקצועי עולה בין 7,000 ל-10,000 דולר. שולחנות אלה הם מאוד עמידים וימשכו שנים רבות. עדיף חדר סנוקר בבית מאשר להתחרות בשולחנות באותו גודל.

אם אתה יכול להרשות לעצמך, שולחן סנוקר מקצועי יכול להיערך בשבילך ולכלול כל מה שאתה צריך כדי לשחק את המשחק. השולחנות כבדים יותר משולחנות ביליארד וצריך להעביר אותם למקצוען. מקצוען יכול לשכור חברת משלוחי שולחן סנוקר. מקצועי גם יעזור לך עם ניקוי השולחן, גיר ולוחות תוצאות. זה יבטיח כי לוח סנוקר הוא במצב עליון והוא מוכן למשחק בקנה מידה מלא של סנוקר.

שולחן סנוקר צריך להיות לפחות עשרות מטרים, עם כיסים בכל ארבע הפינות. חשוב גם לשמור על הכדור בסדר הנכון, כי זה ישפיע על הציונים שלך. בשולחן סנוקר סטנדרטי יהיו שישה כיסים לאורך הצדדים הארוכים. לשולחן סנוקר צריכים להיות שני כדורים וסימן בכל כיס. אתה חייב לשים את כל הכדורים בכיסים בסדר מסוים.

שולחן סנוקר בדרך כלל גדול יותר משולחן ביליארד. שולחן סנוקר קטן יותר יאפשר לך לשחק בקצב איטי יותר, והוא גם יחסוך מקום. שלא כמו ביליארד, שולחן סנוקר עשוי בדרך כלל מחומר טוב ויכול להימשך שנים. המשחק דורש שחקן כדי לכסות את הכדורים בסדר מספרי. זה ידרוש גישה איטית יותר ורמה גבוהה יותר של מיומנות.

לפרטים נוספים על שולחנות סנוקר, לחצו כאן: https://multi-garden.co.il/shop/%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99-%D7%97%D7%A6%D7%A8/%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99-%D7%A1%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%9F-%D7%A1%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91-4/