מאי 14, 2024
תנור לעיקור ציפורניים

למה אתה צריך תנור עיקור ציפורניים

חשוב להבין היטב את היסודות של תנור עיקור ציפורניים לפני שאתה קונה אחד. מאמר זה ייתן לך קצת מידע על איך זה עובד ולמה אתה צריך אחד. כמו כן, נבחן כמה מהיתרונות של עיקור ציפורניים. אתה יכול להשתמש בתנור עיקור הציפורניים בסלון שלך כדי להרוג כל חיידקים שעלולים לגרום לדלקות ציפורניים. אם ברצונך להימנע מהצורך לרכוש ערכת עיקור, ייתכן שתמצא מאמר זה שימושי.

מהו תנור עיקור ציפורניים ואיך משתמשים בו?

תנור עיקור איכותי יכול לחטא כלי מטבח וכלי מתכת. תנור זה כולל מספר תכונות, כולל צריכת אנרגיה נמוכה וגריל עם ידיות עזר. תנור עיקור ציפורניים המשתמש בשיטת עיקור חום יבש מבטל את הסיכון לחיידקים מזיקים על ידי ייבוש הכלים ללא חשיפה ללחות. זוהי אפשרות סבירה עבור אמנים ציפורניים טירון בשל המחיר הנמוך שלה.

ניתן גם לחטא מכשירי מניקור בעזרת תנור עיקור ציפורניים. קל לנקות את המכשירים של לכלוך נבגים. לאחר מכן, המכשירים חייבים להיות יבשים לחלוטין, ומאוחסנים במיכל אטום היטב. כדי להבטיח סטריליות, לעקר את הכלים לפני כל שימוש. חלק ממכוני הציפורניים משתמשים במכונות אולטרסאונד או עיקור אולטרה סגול כדי לעקר מכשירים. מתקנים אחרים משתמשים במעקרים מבוססי כימיקלים.

מעקר קומפקטי הוא דרך אידיאלית לחטא כלי מניקור בפרטיות של הבית שלך. מעקרים אלה אינם תופסים מקום רב ואינם משתמשים באנרגיה גדולה. זה יבטיח כי כלי מניקור הם 100% מעוקרים לפני כל שימוש. יש לחטא את כל המשטחים והמכשירים לפני שניתן יהיה לבצע עיקור. כל הרכיבים נדרשים: מנורת אולטרה סגול, שולחן וחיטוי ללא בושם. לא ניתן לפתוח מכשירים לאחר חיטוי. שקיות אטומות במיוחד יכולות לעזור לעצור את התפשטות החיידקים ממכשיר אחד למשנהו.

מהו עקרון העבודה של תנור עיקור ציפורניים?

חשוב לחטא את כל הכלים המשמשים בהליך מניקור כדי להבטיח בטיחות והיגיינה. באמצעות מעקר היא הדרך הטובה ביותר לחסל סוכנים פתוגניים במיטת הציפורן, אבל מנגנון מורכב שלהם עלול להפוך את מאסטרינג אותם קשה. ישנן מספר שיטות של חיטוי אתה יכול להשתמש בבית. ניתן לחטא את כלי המניקור על ידי טבילתם במים, במי סבון או באוויר בטמפרטורות גבוהות (200 מעלות ומעלה). יש לשמור את המכשירים המעוקרים במיכל אטום היטב עד לשימוש הבא.

אקדח חום יבש ניתן להשתמש כדי לעקר כלי מניקור. אקדחי החום היבש מעקרים כלים על ידי חימום האוויר ל -250 מעלות צלזיוס בשיטה מסוג תנור. שיטה זו אינה אידיאלית לעיקור כלים שאינם מתכתיים, כגון ציפורנייםים. מערכת בקרת הטמפרטורה בהתקן מאפשרת לך לעקר את כל הפריטים, כולל הכלים. זה לוקח 60 דקות כדי לעקר קבוצה אחת של כלים. עם זאת, אתה יכול לעקר שלוש קבוצות בבת אחת. 60 דקות הוא זמן טוב עבור עיקור.

ניתן לעשות זאת באמצעות חומרי חיטוי מודרניים כמו אופטימקס. זה זמין בצורה מרוכזת, ויש לדלל אותו במי ברז. אופטימקס הוא חומר חיטוי רב עוצמה הנלחם בחיידקים, פטריות ווירוסים. חומר חיטוי זה בטוח למניקור ופדיקור. זה גם חסכוני מאוד. לבסוף, תנור עיקור ציפורניים הוא הכלי האידיאלי לכל סלון.

מדוע חשוב שיהיה לך תנור לעיקור ציפורניים?

תנור לעיקור ציפורניים הוא כלי המשמש לשמירה על מכשירי מניקור בטוחים לשימוש. למרות רותחים עושה לחטא כלי מניקור, זה לא לעקר אותם. אפשרות נוספת היא לחמם אותם בתנור בחום של 150-230 מעלות. שיטה זו היא סבירה ועובדת היטב ברוב המקרים, אבל הוא לא אידיאלי עבור סלונים כי באופן קבוע לבשל מזון. גריז אפייה ומרכיבים אחרים יכולים להעביר למכשירים ולגרום לריחות ובעיות סטריליות.

אם אינך משתמש בתנור עיקור לעיקור מכשירים, וודא שהם מנוקים ומחוטאים תחילה. לאחר מכן, למקם אותם בתיקו נקי, אבל לא להשתמש בכלים טמאים. חומרי חיטוי הם בדרך כלל מספיק, אבל אתה צריך לעקר את כל הכלים הבאים במגע עם דם ונוזלי הגוף. עיקור יכול להפחית את הסיכון להתפשטות קוביד 19.

כדי לעקר קליפר מניקור, אתה צריך להניח אותו שטוח על מגבת במשך 24 שעות לפני הצבתו בתנור אפייה עיקור. אתה יכול גם להשתמש במייבש אוויר חם כדי להסיר עודף לחות לפני הכנסת הקוצץ לתנור העיקור. עקוב אחר ההוראות של יצרן המעקר שלך בעת הגדרתו. לאחר מכן, הסר את הקוצץ בזהירות, וזכור לחטא קוצץ ציפורניים מפלסטיק בשיטה אחרת.