מאי 13, 2024
חומר ניקוי למוסדות

השימוש בחומרי ניקוי בתעשיות

יצרנים וספקים עבור חומרי ניקוי למוסדות מציעים מגוון רחב של מוצרי ניקוי מסחריים. דאודוריזרים, מרכך כביסה ופתרונות ניקוי כוללים חומרי ניקוי חמים וקרים. זה לא מספיק לחברות רק לייצר ולמכור מוצרי ניקיון. הם גם מחלקים אותם. יש להם גם שקעי הפצה כדי לפנות ללקוחות. יש להם אתרים שמספקים מידע על מוצרים ופרטי מגע.

כמה מהחברות המובילות בתעשייה הן גלוקוסמין סולפט, אשלגן כלורי, סודיום לורת 'סולפט, דיאתיל טטראצטי חומצה (דיטה), בוטיל מטאקרילט (BMCA), Butyl Acetate (SBA) Yl-Rothoyl, N-Methoyline. גלוקוסמין סולפט ואוצ 'ה הם הנפוצים ביותר. גלוקוסמין סולפט (באנגלית: Glucosamine Sulfate) הוא תרכובת טבעית המופקת ממאכלי ים אשר יעילה בהקלת כאבי פרקים וכאבי גוף אחרים כמו דלקת פרקים ומצבים דלקתיים אחרים. ניתן להשתמש בו גם לטיפול בפצעים וזיהומים מסוימים.

גלוקוסמין סולפט הוא מרכיב גדול למניעת וטיפול במחלות פריודונטליות. גלוקוסמין גופרתי מסייע במניעה ובטיפול במחלות פריודונטליות כגון דלקת חניכיים. זה גם עוזר להקל על הרקמות שנפגעו, ומאפשר לחולה לחזור לפעילותו הרגילה. כימיקל זה מכיל חומציות Lactobacillus, אשר ניתן למצוא באופן טבעי בפה האנושי. מרכיב זה משמש את המטרה העיקרית של שמירה על האיזון של מיקרואורגניזמים בפה. גלוקוסמין סולפט הוא הבחירה הטובה ביותר למוסדות בשוק המקצועי.

גלוקוז סולפט (באנגלית: Glucose Sulfate) הוא מרכיב נוסף של חומרי ניקוי בשוק המקצועי. זוהי חלופה יעילה ונוחה לגלוקוז סולפט, שהיא יקרה יותר מהמרכיב הקודם. גלוקוז סולפט נוצר כאשר גלוקוז מומר לגליקוגן. סוג זה של חומר ניקוי מתאים לשימוש על ידי הציבור הרחב שכן הוא אינו משאיר שאריות מזיקות על פני הכלים.

אשלגן כלורי גם ממלא תפקיד בייצור מוצרים כגון מנקי ג 'קוזי. כמו המוזכרים לעיל, מרכיב זה מועיל לכל סוגי הניקיון. היא גם עוזרת לשמור על פריטים חמים בטמפרטורה גם בזמן שהם עומדים באוויר פתוח. פריטים חמים שנשמרים בחומר הניקוי הזה לא יזוהמו בחלודה או במקומות לא רצויים אחרים.

מערכות להוצאת מים חמים יכולות להשתמש בסודיום היפוכלוריט. מרכיב זה הוא שימושי בחיטוי מים, ושמירה עליו מבריק. הוא מצוי במרבית המים ומוצרי התברואה הנמכרים בשוק.

חברות רבות מייצרות חומרי ניקוי למקצוענים. חומרי ניקוי אלה נמכרים בעיקר בחנויות קמעונאיות. חומרי ניקוי אלה פופולריים מאוד וניתן לרכוש אותם גם בכמויות גדולות מחברות מכירות גדולות. אישור מקצועי נדרש לכמה חומרי ניקוי. זה יכול להיות די יקר.

חברות אלה מעדיפות לשמור על המותגים שלהן בסוד כדי להגן על המוניטין שלהן. חומרי ניקוי אלה יכולים לשמש רק על ידי אנשי מקצוע בתעשייה או באזור מסוים. פנטק היא אחת מחברות רבות המייצרות מוצרי ניקוי תעשייתיים המתאימים לשימוש בתעשיות שונות.

יש יתרונות רבים בשימוש בחומרי ניקוי שנוסחו במיוחד עבור תעשיות. חומרי ניקוי אלה אינם מכילים מלבינים או כימיקלים איברים נדיפים (VOCs), שיכולים להשפיע על דרכי הנשימה של מי שעובדים בסביבה. חומרי הניקוי האלה בטוחים לשימוש ביתי והם לא רעילים. חומרי הניקוי הקיימים כיום בשוק מתכלים ובטוחים לשימוש. המרכיבים המשמשים חומרי ניקוי אלה מבוססים בדרך כלל על ירקות ולכן אינם מכילים מוצרי נפט.

כדי להימנע מרכישת מוצר שאינו מה שהוא טוען, חשוב ללמוד לקרוא תוויות על חומרי ניקוי. פנטק, למשל, מפרסם את חומרי הניקוי שלהם כבעלי איכות של 5 כוכבים. עם זאת, רוב חומרי הניקוי נופלים בקטגוריה זו. יש גם כמה מוצרים זמינים בשוק שיכולים לשמש כחומרים מחטאים מתכלים. כאשר הם משמשים ככוונה, גם הם בטוחים לשימוש.

מרכיבי הניקוי הנפוצים ביותר בסקטור התעשייתי הם נתרן דפנה-סולפט, אמוניום פוספט ונתרן בנזואט. חברות רבות מוכרות את חומרי הניקוי שלהן במחירים סבירים ולכן לא קשה למצוא את חומר הניקוי המתאים לצורכי הניקוי שלך. כדי לנקות שפכים, יש המשתמשים בחרוזי זכוכית מאובקים או טחונים. חשוב לבחור את חומרי הניקוי המעודכנים ביותר לבית.

למידע נוסף על חומרי ניקיון במוסדות ותעשייה, לחצו כאן: חומר ניקוי לתעשייה ומוסדות, http://kndhco.co.il/