מאי 12, 2024
כלים חד פעמיים מתכלים

כלי מטבח חד ־ פעמיים מתכלים

כל זאת תוך להיות אלטרנטיבה ידידותית לסביבה לפלסטיק מסורתי או כלי חד פעמי נייר. בין אם אתה מגיש מרק, פסטה, טיגון או אפילו בשר, 7 "כלים אלה יגרמו לך לבעיות. מהחיתוך, המערבב והרתיחה, ועד לשטיפה מחדש, לעולם אין צורך ביותר. מרקים ו/או קינוחים? להגיש שני סוגים של כפות הגשה 6 אינץ '.

כלי מטבח חד ־ פעמיים מתכלים עשויים להועיל למי שמעדיפים לבשל את ארוחותיהם. לדוגמא, אפשר להכין טיגון טעים. תחמם קצת שמן בספינה גדולה. לאחר שהשמן נמס, הוסף את הירקות, כולל תרד, בצל וגזר. לאחר שהחמאה נמסה, הוסף את התבלינים למחבת ובישל את התערובת כחמש דקות. לנקז את החמאה ואז לחתוך אותו לתריסים.

כלי המטבח המתכלים שלך בטוחים לשימוש אם מכינים את הכלים במדיח כלים. אתה יכול לשטוף כל מה שנשאר במדיח הכלים שלך מבלי לדאוג לכימיקלים מזיקים. בשנים האחרונות, כלי מטבח מתכלים הם מגמה עולה. ישנם סוגים רבים של צלחות מתכלות, כוסות וקערות. הם עשויים מלוח נייר ממוחזר ומציעים אותה הגנה כמו זכוכית. קל לראות כיצד כלי מטבח מתכלים הפכו פופולריים יותר.

אתה יכול גם לרכוש מיכלים מתכלים שהם דרך נהדרת לאחסן את פריטי המזון שלך. מכולות אלה זמינות ברוב חנויות המכולת ואתה יכול לבחור את זו המתאימה ביותר לדרישות שלך. קערת שולחן הקומפוסט היא כלי מטבח מתכלה פופולרי. קערות אלה עשויות מפלסטיק ולהציע את כל ההגנה של זכוכית. עם זאת, אתה יכול גם לשים כל מה שאתה רוצה בקערה ואז לזרוק אותו, עוזר לסביבה.

אולי גם תתעניין בכלי המטבח המתכלים הזמינים ברשת. אתה יכול למצוא מבחר גדול במחירים סבירים מאוד וכולם מובטחים להיות טבעיים. קניות באינטרנט אפשריות בפיג 'מה שלך! נחמד שיש אפשרויות שלא היו לנו הרבה בעבר.

אולי גם ראיתם פרסומות לערכות בישול מתכלות הכוללות כלי בישול קרמיים. הדבר מקל על הבישול ומסיר את הצורך לשטוף פלסטיק מתכלה. הרבה אנשים לא מבינים כמה קשה זה יכול להיות לנקות כלי בישול מקרמיקה. בגלל שקרמיקה היא חומר עדין, אי אפשר להשתמש בשום סוג של כרית קרצוף עליה.

תמצא אפשרויות רבות לכלי מטבח מתכלים. יש שאפילו אפשר לרחוץ במדיח הכלים. הם נהדרים, אבל אי אפשר לשים את הפריט המתכלה במדיח הכלים. זה חייב להיות שטוף על קר ראשון.

למרבה המזל, יש דרך לשטוף כלי מטבח מתכלה. זה יכול להיעשות ביד. אפשר להשרות את כלי הדם במים חמים וחומרי ניקוי עד שיראו את החרוזים. ברגע שיש לך שטף את הכלי, לשפשף אותו באמצעות ספוג. לשטוף אותו מתחת למים זורמים. לאחר שטיפתו, ייבש אותו בספוג ותן לו להתייבש.

מה לגבי סוגים אחרים של כלים חד פעמיים מתכלים, אתה שואל? חלקם כוללים; צלחות, כוסות, קערות ומזלגות. מסעדות וחברות קייטרינג רבות משתמשות בהן משום שהן זולות וקלות למתן כתפריט חינם. מסעדות בדרך כלל לוקחות את זה מהשולחנות כשהאוכל מוגש ואז הם שמים אותם בשקית אשפה או בפח ללילה.

סודה לשתייה היא סוג נוסף של כלי מטבח מתכלה שאנשים משתמשים בו. סודה לשתייה זה דבר מדהים. זה מאוד סופג. מה שזה עושה זה לקחת את הריחות של מזונות וזה סופג אותם. זה הופך את זה לכלי מטבח מתכלה נהדר שאפשר לפזר על הכל ממיץ טרי לעוגה הטעימה שהרגע אכלת.

קורנפלור היא עוד אפשרות מתכלה שאתה יכול להשתמש בה. אתה יכול להכין קורנפלור בעצמך על ידי ערבוב מים וקורנפלור. אתה יכול לעשות נוזל שטיפת כלים מתכלה משלך על ידי ערבוב קורנפלור עם מים. ניתן גם לייצר כלים חד פעמיים מתכלים מחומרים מתכלים אחרים כמו נייר, אלומיניום ובמבוק. חומר מתכלה זה ניתן למיחזור בדרכים רבות. למרות שזה ייקח קצת זמן להתרגל, הם הדרך הטובה ביותר כדי לעזור לשמר את הסביבה.

למידע נוסף על כלים מתכלים, הקליקו: https://www.greenplates.co/