מאי 9, 2024
סרף סקייט

המדריך השלם לקניית סרף סקייט

כשאתה גולש, מומלץ לקנות סרף סקייט כדי לתרגל את כישוריך על החוף. הם נועדו להרגיש כמו לעמוד על גלשן ויש להם חפיסות רחבות. ישנם סגנונות רבים לבחירה, ואת החלקה עצמם נועדו להיראות כמו עיצובים גלשן פופולרי. להלן מדריך להחלקה על סרף סקייט והחלקה. אנו מקווים שמידע זה יעזור לך לבחור את החלקה המתאימה לך. תוכל גם למצוא טיפים שיעזרו לך לבחור את ההחלקה הטובה ביותר לסגנון הרכיבה שלך.

מה הם סרף סקייט?

סרף סקייט הן אמצעי תחבורה ידידותי לסביבה שהופכים פופולריים יותר ויותר בקרב היפסטרים עירוניים הרחק מהחוף. משאית מסתובבת מאפשרת מהירות מחליקים מבלי להשתמש ברגל אחת ומאפשרת להם" לשאוב " מים במקום. ניתן לרכוב עליהם גם בעלייה, מה שמאפשר למשתמשים לבצע סיבובים קיצוניים יותר. בהתאם לרמת המיומנות שלהם, סרף סקייט נהדרות למתחילים או למחליקים מתקדמים.

גלישה היא שילוב של סקייטבורד או לוח גלישה. שניהם משתמשים במשאית גלשן כדי לספק יציבות ולאפשר פניות קצרות הדומות לגלישה. גלישת גלישה תוכננה למתחילים. יש לו התקנה פשוטה שמקלה ללמוד כיצד לגלוש. הגלישה היא כלי נהדר למתחילים ולגולשים מתקדמים כאחד.

למותגים שונים של גולשים יש פונקציות ותכונות שונות. כמה מהר מסתובב לוח יהיה תלוי בבסיס הגלגלים שלו, ברוחב הסיפון, בתיקון המגע ובאזור המגע שלו. קארבר הוא המותג הידוע ביותר, אבל זה לא היחיד. בדוק ביקורות ומשוב לקוחות עבור דגמי החלקה על גלישה. זה יעזור לך לבחור את סקייט הגלישה המתאים לך. זכרו ללבוש ציוד מגן ולהתאמן בחוף הים!

האם סרף סקייט טובות למתחילים?

אולי שמעת על גלישה, אבל עדיין לא ניסית את זה. אתה עלול להיות מסוקרן על ידי גרפיקה כיף על כמה סרף סקייט ותוהה אם הם מתאימים למתחילים. להלן סקירה כללית מדוע גולשי גלישה הם בחירה מצוינת למתחילים. בקרוב תרגישו בנוח לעמוד ולרכוב עליהם ואפילו ליהנות מהחוויה. בנוסף, יהיה לך תחביב חדש כיף!

החלקה על גלישה יכולה לעזור למתחילים לגלוש, אבל זה יכול להיות מאתגר. היציבות של גלישת גלישה תעזור בשיפור שיווי המשקל שלך ותלמד אותך כיצד להעביר את משקל גופך בצורה הטובה ביותר על מנת להסתובב. גלישה היא ספורט המחייב אותך לתרגל תנוחת גוף נכונה ועמידה. מתחילים לעיתים קרובות עושים טעויות נפוצות בזמן הגלישה, וחשוב להימנע מהן תוך כדי לימוד החלקה.

גולשי גלישה בסוולטק עשויים להיות בחירה טובה למתחילים בגלישה. סרף סקייט אלה נוצרו בשיתוף עם איטלו פריירה ומיועדות למתחילים. הם מיוצרים עם החומרים האיכותיים ביותר ויאפשרו לכם לדחוף את עצמכם מבלי להגזים. וכמו בכל ענף ספורט, חיוני לזכור את הבטיחות בכל עת. לוח טוב סרף סקייט טוב יגרום לך יותר נוח ומהיר במים.

סרף סקייט וסקייטבורד – ההבדל

יש הבדל בין סרף סקייט, סקייטבורד. סקייטבורד נוקשה יותר ויש לו משאיות ולוחות מאשר סרף סקייט. בעוד שניתן להשתמש בסרף סקייט לשאיבה ושייט לאורך משטחים שטוחים, הם לא נועדו לשמש לרכיבה במורד גבעות תלולות יותר. משאיות החלקה על הגלישה רופפות ועלולות לגרום לנדנדות במהירות גבוהה.

שקול איזה סוג רכיבה תעשה כשאתה בוחר לוח. לוח גלישה יציב יהיה נוח יותר למתחילים, מכיוון שיהיה לו בסיס גלגלים ארוך יותר. הם גם צריכים רפידות הברך והגנה על היד. למרות ההבדלים בין סקייטבורד לסרף סקייט, הם דומים במובנים רבים. אתה יכול להתחיל עם לונגבורד ואז לעבור לגלישה. דוגמה טובה להחלקה על גלישה פופולרית היא פסקדיטו, שיש בו סיפון שנראה כמו דג משנות ה -60. מהירות הלוח תאפשר לכם לגלף ולהסתובב, בעוד שהצורה החלקה תהיה ברכה למתחילים.

למגוון סגנונות רכיבה, תכונות הגלישה חשובות לא פחות. יכולתו של הלוח ויכולתו לפנות יושפעו מאורך הסיפון. היכולת של גלישת גלישה להסתובב תלויה בבסיס הגלגלים. מרחק בסיס הגלגלים ישתנה מעט מרוכב לרוכב.