מאי 9, 2024

בחירת מובייל למיטת תינוק

מתי בטוח להשתמש במוביל למיטת תינוק? לפי האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים, מובייל שאורכה יותר מ-20 ס "מ אינה בטוחה. זה יכול לחנוק את זרימת הדם של התינוק על ידי תלייה נמוכה מדי. חשוב להסיר את המובייל כאשר התינוק מתחיל לשבת. זה גם זמן טוב לשקול את הבטיחות של המובייל עצמו. זה צריך להיות הוסר ברגע שהתינוק הוא מבוגר מספיק כדי להגיע אליו.

מובייל טוב צריך ליצור סביבה מרגיעה ולהציע מגוון תכונות המקדמות שינה. זה מנגן עד 40 דקות של מוזיקה, נועד לספק רעש לבן וצלילי טבע מרגיעים, ומציג תמונות מקסימות של בעלי חיים וחפצים אחרים. הוא משתלב בעריסות מודרניות רבות ומגיע עם יחידת מוזיקה ניתנת להפרדה. למרות המאפיינים הרבים, המחיר עלול להקשות על בחירת המובייל המתאים לילדך.

כאשר בוחרים מובייל למיטת תינוק, ודאו שהיא מכילה מוזיקה מרגיעה. המוסיקה בטח מרגיעה, אבל מגרה מספיק כדי לגרום לתינוק להתעניין. הימנע מאלה שהרוח כל הזמן כמו זה יסיח את דעת התינוק שלך כאשר הם מנסים להירדם. אלה עם טיימרים מוזיקליים הם אידיאליים. אלה הם סוגי מובילי תינוקות שרוב ההורים מעדיפים. חלקם גם מציעים תכונות נוספות. הם יכולים לשמש כהסחת דעת במהלך החלפת חיתולים.

מובילים למיטות תינוק יכולים להיות מושכים כמו הצעצוע האהוב על ילד. מכשירים אלה שימושיים גם כדי לעודד את התפתחות התינוק. על ידי תלייתם מעל המיטה, חפצים אלה ינגנו מוסיקה מרגיעה. לחלק יש אפילו אור שיאיר את החדר ויתן שיר ערש לתינוק שלך. תוכל גם לבחור במובייל מוזיקלי לתינוקות. מיטה מתקפלת מוזיקלית יכולה לנגן שירי ערש מרגיעים ורעש לבן שיגרמו לתינוק להירדם.

הורים רבים מאמינים שתינוקות מגיבים היטב למוביילים. הם עוזרים לפתח תיאום עין-יד, תיאום ראש-עין, ומודעות חלל. בחירת מובייל צריכה להיות תלויה בגיל של התינוק שלך. תינוק יכול להתחיל לזחול סביב חמישה חודשים ועשוי להגיע עד לתפוס את המובייל כאשר הוא מעניין אותם. אז בחר את המובייל שלך בזהירות. אתה תהיה שמח שעשית. האיזון הנכון של גירוי חזותי ומישוש הוא המפתח.

בחר ערכת צבעים הפונה לחוש הראייה והשמיעה של ילדך. צבעים בעלי ניגוד גבוה טובים יותר לעיניהם של תינוקות. הם ילמדו לזהות צבעים קלים יותר מאשר מוצקים ופסטלים. בעוד מוביילים שחורים ולבנים לא יתאימו לחדר ילדים חקלאי מודרני, הם נראים מקסימים בחדר ילדים מסורתי. נסה את ה ”שמיים השמחים ביותר”. הוא מכיל עננים לבנים מפוספסים ושמיים בעלי ניגוד גבוה.

אפשרות נוספת היא תינוק מובייל עשוי ביצ'ווד בר קיימא. המובייל הזה יציג תמונות בעלות ניגוד גבוה להתפתחות החזותית המוקדמת של התינוק. למובייל הזה יש עשרה כרטיסים גרפיים ניתנים להחלפה עם תוויות מתאימות לגיל. המובייל הזה יסתובב בין עשר לרבע שעה בכל פעם שנוגעים בו. הוא מציג דמויות חמודות בסביבה צבעונית כדי להסיח את דעתו של תינוק חסר מנוחה. אז, אתה יכול לבחור מובייל מושך למיטת התינוק שלך בלי לדאוג לשלומו של התינוק שלך.

אם אתה מעדיף מובייל DIY, תוכל לרכוש לעצמך תיבת נגינה וסוגריים. אתה יכול גם להוסיף את הצעצועים האהובים על ילדך ולהרגיש תליות מובייל. עם זאת, הגובה של המובייל חשוב; אם תיבת הנגינה נמוכה מדי, היא יכולה לסבך את התינוק או לחתוך את מחזור הדם. עדיף גם לרכוש תיבת נגינה איכותית ובטוחה שתלווה את המובייל של ילדך.

אפשרות נוספת היא סלולרי מוזיקלי למיטת התינוק שלך. בדרך כלל מוזיקת שירי ערש. דוגמה אחת היא Musical Mobile של ג 'ורג' גרשווין. הוא עשוי בד מורגש ויש לו תיבת נגינה וקובץ מצורף זרוע. זהו חפץ מוצק, אבל הוא גם צפוי לפנות למבוגרים, כפי שהוא מציג צורת בלון ייחודית. המוזיקה הבסיסית של המכשיר המוזיקלי תנגן ברכות.

מובייל מוזיקלית למיטת התינוק שלך היא דרך נהדרת לקדם התפתחות מוקדמת. במהלך החודשים הראשונים, תינוקות יפתחו הבנה של הצבעה והגעה על ידי מעקב אחר התנועות של המובייל. הם גם יתחילו לפתח רפלקס אחיזה לאורך זמן. בחירת מובילאיי למיטת תינוק תעזור לתינוקך ללמוד להושיט יד ולתפוס חפצים, והיא גם תשפר את הקואורדינציה שלהם ואת כישוריהם המוטוריים.

פרטים נוספים בלינק: https://flybyflyofficial.com/collections/%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D