מאי 10, 2024

דלתות לחדרים – אילו דלתות פנימיות פופולריות? ‏

ישנן אפשרויות רבות לשימוש דלתות בחדרים. לדוגמא, יש דלתות ציפוי, שהן הרבה יותר זולות מדגמי בר. הם עשויים בדרך כלל מעץ זול ומכוסים בציפוי. ניתן לצייד דלתות אלה גם בכניסות זכוכית ובחוטים בצדדים. הם לא מומלצים לאזורי לחות גבוהה. אם אתה קונה דלת לחדר השינה, צריך לקחת בחשבון גם את הצבע והעיצוב של פנים החדר.

לפני שרוכשים דלתות לחדרים, חשוב לשקול את גודלו וחומריו של החדר. המימדים הסטנדרטיים של דלתות פנימיות עם מסגרות מתאימים לממדים של דירות טיפוסיות. יש כמה חנויות מיוחדות שיכולות ליצור דלתות מותאמות אישית. הדלתות האלה יקרות יותר ויש להזמין אותן בנפרד. בחירת מבנים מוכנים היא פופולרית מאוד בשוק הנוכחי, אבל כדאי שתשקול מבנים מותאמים אישית אם הגודל והחומר של החדרים שלך הוא יוצא דופן.

תצטרך להזמין דלתות אם אתה מתכנן לעשות שינויים בדירה שלך. בדרך כלל, דלתות פנימיות מגיעות עם מסגרות, אבל אתה יכול גם לקנות אלה מותאמים אישית. המסגרות הן בדרך כלל בעובי 40 מ ”מ או 36 מ” מ, אבל אתה יכול גם לבחור את הדלת שלך מותאמת אישית אם הממדים של הדירה שלך הם מאוד יוצאי דופן. דלת פנימית גדולה דרושה לחדרים גדולים. מערכת החלקה או הנפה רחבה היא הטובה ביותר אם אתה מתכנן למקם רהיטים בחדר.

את גודל הפתיחה יש לשקול בעת בחירת דלת. ערכת דלת שקצת קטנה יותר יכולה להיבחר מאשר הפתיחה. זה חשוב כי הדלת תצטרך התקנה בחדר. דלת דירה טיפוסית ברוחב של מטר אחד בערך. במקרים אלה, אתה צריך לבחור ערכת דלת שיש לה רוחב של 880 מ "מ. עליך לבחור דלת ברוחב דומה אם אתה קונה דלתות לדירה קטנה.

בבחירת דלת, גודל הפתח הוא שיקול מכריע. הפתחים של רוב הדלתות הפנימיות עם מסגרות הם כמו אלה שברוב הדירות. עם זאת, דלת מותאמת אישית תצטרך יותר מקום ולהיות מותאם להתאים פתח קטן יותר. אם אתה רוצה ליצור מראה ייחודי יותר, אתה צריך לשקול להשתמש בדלת זכוכית לחדר. אפשר להשתמש בדלת עץ בסלון.

מלבד השימוש המעשי בו, יש להתאים את הדלת גם לשאר פנים הבית. זה אמור להתאים לקיר, לרהיטים ולרצפה של החדר. אם יש לכם מספר חדרים עם סגנונות שונים, עדיף לבחור דלת נייטרלית שתשלים את כל הצבעים והסגנון בחדרים. דלת טובה היא השקעה. אל תחפש עוד אם אתה מחפש דלת איכותית ועמידה לבית שלך.

ישנם סוגים רבים של דלתות זמינות לחדרים. חשוב לשקול את גודל החדר לפני שנבחר את סוג הדלת. ישנם שני סוגים של דלתות: מתנדנד וקיפול. גובה הדלת צריך להיות שווה לרוחב החדר. רוב הבדים ודלתות המסגרת שנמצאו בבתים מודדים לרוחב של 80 מ "מ. רוחב הדלת אמור להתאים לחלל.

פנים הבית צריך להיות תואם על ידי הדלתות. בחר דלתות המתאימות לצבעי הקירות, הריצוף והריהוט. אם יש בחדרים סגנונות שונים, הנחות נייטרליות לא יתפשרו על שלמות הפנים. מחיר הדלת ישתנה בהתאם לאיכות ולסיווג. חשוב גם לשקול את מימדי הדלת. תלוי בסגנון של החדר, אתה יכול לבחור אחד סטנדרטי עם מסגרת עץ.

גודל החדר הוא הגורם החשוב ביותר בבחירת הדלת הפנימית הנכונה. הפתיחה צריכה להיות קצת יותר קטנה מהדלת. עדיף לרכוש דלתות שקוטרן שלושה סנטימטרים יותר מפתיחה. יש לשקול את רוחב הדלת ואת המסגרת. דלת גבוהה יותר תעבוד הכי טוב לפתיחות צרות. דלת צריכה להתאים גם את הדלת לקיר.

פרטים נוספים באתר: i-door