מאי 13, 2024

בחירת מראות תלויות קיר

בין אם אתה מתכנן לתלות מראות קיר בביתך או בעסק שלך, יש כמה דברים לזכור. ראשית, אתה רוצה להחליט איזה קיר אתה רוצה המראות לתלות על. שנית, אתה רוצה להחליט איך אתה רוצה לתלות אותם.

על איזה קיר לתלות מראה?

בחירת הקיר הנכון לתלות מראה תלויה בסגנון החדר. אם אתם מקשטים חדר עכשווי, אולי תרצו ללכת עם מראה ממתכת עם מסגרת חלקלקה. מצד שני, אם אתה מעצב קלאסי, אולי תרצה לשמור על התחושה הכפרית של מסגרת מעץ. בכל מקרה, יש כמה דברים שתצטרך לדעת.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבוע אם הקיר אתה תלוי על המראה יש חתיכות קיר. אם זה יקרה, תצטרך לוודא שתעלה על המראה בדרך שתאבטח אותה. אתה יכול להשתמש בכלי איתור הרבעה כדי לאתר את החתיכים.

עליך גם לוודא שמשקלה של המראה מחולק באופן שווה. זה חשוב אם אתה תולה מראה כבדה. אתה יכול לקבוע את המשקל באמצעות סולם שירותים.

בשלב הבא, תצטרך לקבוע את החומרה המתאימה למראה. אתה רוצה לבחור מהדק שיכול להתמודד עם המשקל. אתה יכול להשתמש בברגים קידוח עצמי, ברגים, או ברגים מולי.

ברגע שאתה קובע את סוג הקיר והחומרה התלויה, אתה יכול להתחיל להתקין את המראה. תצטרך לפנות נתיב למראה. תצטרך גם לתלות את זה בגובה העיניים.

מה השימוש במראות תלויות על קיר?

בין אם אתה תולה מראה בסלון או בחדר השינה, עליך לתלות אותה בזהירות ובצדק. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא את המהירים הנכונים לשימוש. בהתאם למשקל המראה, ייתכן שתצטרך לבחור סוגים שונים של מהדקים.

למראות כבדות יותר, אפשר להשתמש בקולב ראי כבד או מולי בריח. קל להתקין את הצמיגים האלה והם יכולים להחזיק יותר משקל מאשר ברגים. ברגים מולי דורשים הידוק ידני, בעוד ברגים מתפרשים כדי לספק אחיזה חזקה על הקיר.

עבור מראות קטנות יותר, אתה יכול לבחור להשתמש בסרט הרכבה מסורתי. זה נוח במיוחד למראות שאינן כבדות מאוד. רצועת סקוטש היא גם חלופה מהירה וקלה. רצועות סקוטש אלה צריכות להיות מרופדות בדבק מגובה הרגיש להגנה.

כאשר החומרה אינה זמינה, ניתן להשתמש בקרסי גבס. קרסי גבס טובים במיוחד לאזורים שבהם לא זמינים חתיכות גבס. ניתן לסמן את הווים האלה על הקיר, וניתן למקם את טבעות הדי בהתאם.

אפשרויות אחרות כוללות קידוח עצמי של עוגני בורג, מולי ברגים וברגים. עוגני בורג קידוח עצמי יש חור טייס להנחות את הברגים למקום. בורג מולי דורש כי אתה קודח חור בקיר, ואז אתה להדק את השרוול באופן ידני.

כיצד לבחור מראות תלויות על קיר?

הוספת מראות תלויות קיר לבית יכולה להיות דרך מצוינת להוסיף סגנון ואופי. הם יכולים לשמש גם להאיר את החלל ולעזור לאנשים להיראות במיטבם. אולם חשוב לדעת כיצד לבחור את מראה הקיר המתאימה לביתך.

ראשית, אתה צריך לדעת את גודל המראה שלך. זה יהיה תלוי בסגנון של החדר וכמה אור אתה רוצה להחזיר. מראה קטנה לא תוסיף הרבה מרחב חזותי, ומראה גדולה תגרום לחדר להיראות גדול יותר.

בשלב הבא, אתה צריך להחליט איך לתלות את המראה. ישנן מספר אפשרויות, כולל הרכבתו מעל יהירות או על קיר לבנים. אפשר גם לתלות אותו בחומרה שכוללת טבעות די וסוגריים.

המקומות הנפוצים ביותר בבית לתלות מראה הם בכניסה, חדר אמבטיה או חדר שינה. עם זאת, אם יש לך חדר ארוך, ייתכן שתרצה לתלות את המראה בצורה אופקית. זה יכול לגרום לחדר להרגיש ארוך יותר ולספק הצהרה חלקלקה יותר.

כדי לתלות מראה, אתה צריך לוודא שיש לך את הכלים הנכונים. אתה צריך להשתמש במוצא הרבעה כדי למצוא הרבעה בקיר וחוטים שמחברים אותם למראה.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.maystudio-tlv.co.il/