מאי 14, 2024

אקססוריז לבית – הוספת טאץ' אישי לביתך

הוספת אביזרים ביתיים היא דרך נהדרת לתבל את עיצוב הבית שלך. המפתח הוא למצוא את האביזרים המתאימים כדי להתאים לבית שלך.

כיצד להוסיף אביזרים לבית?

הוספת אביזרים ביתיים לביתך הקיים תוסיף אופי ואישיות למשכנך. באפשרותך להשתמש במכשירים המונעים על ידי HomeKit כדי לבצע אוטומציה ולשלוט באורות, תרמוסטטים, מנעולים ועוד. מכשירים המונעים על ידי HomeKit מיוצרים עבור משתמשי iOS ו-Mac וניתנים לשליטה באמצעות האפליקציה Home.

לאפליקציית הום יש חשבון ביתי ייעודי שיעזור לך לארגן את האביזרים והחדרים שלך בצורה אסתטית נעימה. באפשרותך גם להתאים את האפליקציה לטעם שלך על ידי שימוש ביישום Home של בנוי בהעדפות. הוספת אביזר חדש לביתך תדרוש כמה אגרופים עם הגדרות. זה רעיון טוב לקרוא את ההוראות הכלולות לפני ביצוע מהלך.

תרצה גם לשקול לעדכן את מערכת ההפעלה שלך כדי לוודא שהיא תומכת ב-HomeKit. אם המכשיר שלך ישן ולא מעודכן, ייתכן שאפליקציית הבית שלך תהיה פחות נרגשת לראות את מושא התשוקה החדש והמבריק שלך. כמו כן, להיות בטוח לתייג ולאחסן האביזר החדש שלך כמו שצריך. לבסוף, לוודא שאתה יכול לאתר אותו כאשר אתה מוכן להעביר אותו לבית החדש שלה. אתה לא רוצה בסופו של דבר להתקין מחדש את אותו אביזר אתה עובר לבית החדש שלך. זה גם רעיון טוב לעשות רשימה של מה שאתה רוצה מהבית החכם החדש שלך, כולל רשימת משאלות לכל חדר.

אקססוריז לבית

בחירת האביזרים הנכונים יכולה להוסיף מגע אישי לביתך. בין אם אתה רוצה ליצור אווירה מזמינה או שאתה צריך מבטא דקורטיבי לסלון שלך, מבטא שנבחר היטב יכול לעזור להשלים את המראה של הבית שלך.

אביזרים ביתיים באים בצורות ובגדלים שונים. חלקם רק דקורטיביים, בעוד אחרים מתפקדים. חשוב לדעת את קנה המידה ואת הפרופורציה של החדר שלך כדי להבטיח שאתה מציב את האביזרים הנכונים במקומות הנכונים.

לדוגמה, רבים ממקמים בטעות יצירת אמנות גדולה בחדר קטן. זה יכול ליצור פסטיבל נודניק. גישה טובה יותר היא למקם את היצירה במספר אי-זוגי של מקומות. זה מבטיח שהחדר שלך מאוזן ונוח.

אפשרות נוספת היא להשתמש בקיר גלריה כדי להציג תמונות. באפשרותך גם לבחור תמונה שתציג תמונה של משפחתך או של החופשה האהובה עליך. הדבר יוסיף לך מגע ייחודי לביתך וגם יהווה מתנה גדולה.

אפשרות גדולה נוספת היא למקם צמחים סביב ביתך. צמחים יסירו כימיקלים מזיקים וישפרו את איכות האוויר. ישנם סוגים רבים של צמחים שאפשר לבחור מהם. הצמחים הטובים ביותר לשיפור איכות האוויר הם צמחי נחש, צמחי עכביש ובמבוק.

פרטים נוספים: חנות לעיצוב הבית