מאי 20, 2024
חלקים לסקייטבורד

מהם חלקי סקייטבורד?

יתכן שאתה חדש בסקייטבורד ותוהה מהם בדיוק חלקי סקייטבורד. מה אני יכול לעשות כדי להחליף שלי שבור חלקי? איפה אתה יכול למצוא אותם, ומה אתה יכול לעשות כדי להחליף אותם? מאמר זה יענה על כל השאלות הללו ועוד. המשך לקרוא למידע נוסף על חלקי הסקייטבורד. הנה מבוא חלקי סקייטבורד! נדון גם בסוגים השונים של גלגלי הסקייטבורד וכיצד הם עובדים. בסופו של דבר, סקייטבורד הוא רק סדרה של חלקים המרכיבים את המסגרת שלו.

מה הם השמות של כל החלקים על סקייטבורד?

לסקייטבורד רכיבים רבים ושונים. הסקייטבורד כולו מורכב הסיפון, גלגלים, מיסבים וחומרה, כמו גם קלטת אחיזה, משאיות, חומרה וחומרה. כל אחד מהם מבצע פונקציה ספציפית, ולעתים קרובות ניתן להחלפה בין סקייטבורד מאותו סגנון ודגם. להלן רשימה המכילה את כל החלקים המרכיבים סקייטבורד. למידע נוסף על כל חלק ומדוע הם חשובים.

משאיות מחברות את הסיפון לגלגלים. לעתים קרובות ניתן לכוונן את אלה, מה שמאפשר למחליקים להתאים אישית את תחושת הלוח. מיסבים חיוניים כמו סקייטבורד יכול לקחת הרבה התעללות. לבסוף, המשאיות והגלגלים מוחזקים יחד עם חומרה. המשאיות והגלגלים מחוברים לסיפון באמצעות חומרה. ניתן להשתמש בגריפטייפ לאחיזת הלוח בעת ביצוע טריקים. סקייטבורד מצויד באחיזה איכותית כך שגם אם הלוח שלך ייפול, הוא יישאר על הקרקע.

משאיות. משאיות הן הליבה של הסקייטבורד ומחברות את הגלגלים לסיפון. מיסבים מחברים את הגלגלים והציר לגלגל. מיסבים מוגנים על ידי כדורים פנימיים וחיצוניים. משאיות בדרך כלל יש תשעה חלקים. שלא כמו מסבים, הם בדרך כלל קטנים יותר מאשר הסיפון. זה מאפשר לך להתאים את הרוחב שלהם בהתאם לצרכים שלך. זוהי סקירה קצרה של חלקים משותפים לסקייטבורד.

איך לדעת מתי אתה צריך חלקי סקייטבורד חדשים?

מתי הגיע הזמן להחליף את חלקי הסקייטבורד שלך. התשובה לשאלה זו תלויה כמה החלקה אתה עושה. בעוד שרוכב קל אולי לא יצטרך להחליף חלקי סקייטבורד לאחר חמש שנים, איש מקצוע עשוי. אלה הגורמים שקובעים אם אתה צריך להחליף את חלקי הסקייטבורד שלך. להלן כמה סימנים שאתה צריך לחפש. זכור שככל שתשתמש יותר בלוח ההחלקה שלך, כך סביר יותר שהוא יזדקק להחלפה.

סקייטבורד מקצועי לשים הרבה על סקייטבורד שלהם. עדיף להחליף את הלוח שלך כל שבועיים-שלושה אם אתה עושה טריקים ומשתמש בו לעתים קרובות. עם זאת, מומלץ להחליף את הסקייטבורד כל ארבעה עד שישה שבועות אם אינך משתמש בו לעתים קרובות. לונגבורדים יחזיקו מעמד זמן רב יותר אם לא תעשו טריקים או תרכבו על משטחים חלקים.

חשוב הוא גובה משאיות הסקייטבורד שלך. אם אתה מבחין שגלגלי הסקייטבורד שלך איבדו את צורתם, קל לדעת מתי צריך להחליף את הגלגלים שלך. סיפון שחוק סביר יותר להצמיד על הנחיתה. לוח שאינו נתמך כראוי על ידי משאיות או גלגלים יכול לגרום לפציעה חמורה ונפילה. גלגלי סקייטבורד יכולים גם לאבד את שלמותם המבנית לאורך זמן. זה יכול להוביל לסדקי לחץ וקצוות חדים העלולים לגרום לפגיעה במחליקים אחרים כמו גם בעוברי אורח. סיפון חדש לסקייטבורד שלך פחות יקר ממערכת משאיות וגלגלים חדשה.

היכן אוכל לקנות חלקים חדשים לסקייטבורד שלי?

היכן אוכל לקנות חלקים לסקייטבורד שלי? סקייטלוקס הוא משאב נהדר אם יש לך לוח שבור או שאתה צריך לרכוש סיפון חדש. הם נושאים הכל, החל מאגוזי ציר ומסבים ועד מסילות שטוחות ונוזל סיכה. שמירה על סקייטבורד במצב העליון יהיה להאריך את חייו. סקייטלוקס מוכרת יותר מסתם חלקי סקייטבורד. הם גם מוכרים מגוון אביזרים, כולל משאיות, בלמים ואביזרים אחרים.

משאיות סקייטבורד הן החלקים העיקריים שמחזיקים את הלוח שלך יחד. אתה יכול לקנות את המשאית עם הקינגפין או הקולב המחובר, או להזמין אותם בנפרד באופן מקוון מחנויות סקייטבורד. חשוב לזכור כי תותבי משאיות יכולים להיות חבית או מחודדים. תותבים מחודדים ניתן להפעיל בקלות רבה יותר מאשר תותבי חבית. עליך לבקש מנציג חנות סקייטבורד הנחיות לגבי תותבים לקנות.