מאי 12, 2024
מוצרי אלוורה

כיצד להשתמש במוצרי אלוורה

בטח ראיתם את המילה "אלוורה" על מגוון תוויות ואריזות. האם מוצרי אלוורה טובים? מה אפשר לעשות עם מוצרי אלוורה? בואו לחקור את צורות שונות של אלוורה ואת היתרונות שלהם. הם כולם בטוחים לשימוש על פי רוב. גלה כיצד להשתמש באלוורה בדרך הקלה ביותר.

מהם מוצרי אלוורה ומה הם עושים?

אלוורה הוא עסיסי שקל לגדל אותו, והוא אינו זקוק לתחזוקה רבה. מוצרי אלוורה זמינים בסופרמרקטים רבים כמו ג’ל, אבקה ומיץ. מוצרים אלה יכולים להכיל ריכוזים שונים של אלוורה, ולכן היתרונות עשויים להשתנות בהתאם לבחירה. אלוורה כבר זמן רב משמש צמח רפואי. הוכח להפחית צרבת, והוא עשוי להאט את התפשטות סרטן השד.

75 תרכובות אורגניות וטבעיות הן החומרים הפעילים בג’ל אלוורה. הצמח מכיל גם ויטמינים ומינרלים המופיעים באופן טבעי בצמח, כמו גם חומצות אמינו ונוגדי חמצון. ויטמינים א, ג, ו ה חיוניים למערכת חיסונית חזקה. ויטמין ה מועיל במיוחד מכיוון שהוא מסייע להדוף איומי חיידקים על הגוף. ג’ל אלוורה הוא משלשל טבעי המסייע להקל על הכאב מעקיצות חרקים.

המאפיינים המרגיעים של אלוורה הם יתרון נוסף. ניתן להשתמש באלוורה לטיפול בכוויות שמש. ג’ל אלוורה עשיר בויטמינים, אנזימים ומינרלים. יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות והוא מכיל חומצה סליצילית וחומצות אמינו. זה נהדר עבור כוויות שמש הקלה כללי הידרציה.

האם מוצרי אלוורה טובים?

אלוורה יכול לשמש בדרכים רבות, כולל כתרופה טבעית, כגון על ידי החלת אותו על העור או לאכול אותו. חשוב לבחור מותג באיכות גבוהה ולדבר עם הרופא שלך לפני שאתה משתמש בכל מוצרי אלוורה. כדי לחלץ ג’ל אלוורה, פשוט לגזור עלה ליד החלק התחתון של הצמח. כדי לנקז את לטקס מן העלה, למקם אותו לחתוך בצד למטה בכוס. אתה יכול לחלץ את הג’ל בעזרת קולפן ירקות אם אין לך עלה. לאחר חילוץ הג’ל תוכלו לאחסן אותו בצנצנת אטומה.

ג’ל אלוורה מכיל תרכובות המפחיתות דלקת, מה שהופך אותו למועיל לטיפול בפסוריאזיס ואקזמה. אלוורה מכיל גם קרמידים. אלה שומנים טבעיים שניתן למצוא בעור. בדוק כמות קטנה של ג’ל אלוורה על פרק כף היד או הזרוע הפנימית לפני שתתחיל להשתמש בו. אם אין לך עור רגיש, עליך לבדוק את המוצר על כתם עור קטן. לחלופין, תוכלו לקנות ג’ל אלוורה בחנות, אך הקפידו לקנות ג’ל שהוא מצמח אלוורה.

למרות שאלוורה יש יתרונות בריאותיים רבים, יתכן שהיא לא מתאימה לכולם. ג’ל אלוורה לא אמור לשמש אנשים עם לחץ דם גבוה. לחץ דם גבוה עלול לגרום לכך שלא בטוח להשתמש בג’ל אלוורה. זה יכול לפגוע בכלי הדם ולהוביל לשבץ והתקפי לב. סקירה שיטתית של 40 מחקרים על אלוורה והשפעותיה על הבריאות מצאה שהיא יעילה לטיפול באקנה.

אילו מוצרים אתה יכול לעשות עם אלוורה?

ראשית שוטפים את העלה ואז מפרידים את הג’ל מגבעולו הדוקרני ליצירת ג’ל אלוורה. לאחר שהפרדתם את ג’ל האלוורה, חתכו אותו לקוביות קטנות. יש לאחסן בכלי אטום במקרר עד שבוע. לאחר מכן, השתמש לפי הצורך. כדאי להכין ג’ל משלך מקבוצות קטנות אם יש לך צמח אלוורה.

אלוורה הוא גם שימושי משקאות. ג’ל אלוורה יכול לשמש גם לעיבוי שייקים. ניתן להשתמש בג’ל אלוורה לעיבוי סלושי סלרי מלפפון. זה יכול גם לשמש כדי להפוך למבוגרים משקאות וקוקטיילים. אלוורה ניתן להוסיף מרכיבים אחרים כדי להפוך את המשקאות שלך.

שימוש נהדר נוסף לאלוורה הוא בייצור קרצוף פנים וגוף. קרצוף המיוצר בדבש ואלוורה ידחה אורגניזמים מזיקים כמו אלה העלולים לגרום לאקנה. ניתן לערבב ג’ל אלוורה גם עם שמן קוקוס, פסטילי שעוות דבורים או שמן קוקוס. לאחר שהתערובת מתקררת, מערבבים פנימה את ג’ל האלוורה ומוסיפים את הניחוח האהוב עליכם.