מאי 12, 2024

מוצרים חד ־ פעמיים

מוצרים ביתיים שונים זמינים בשוק, כגון מוצרים חד פעמיים. כלים וסכו "ם הם אחד המוצרים החד ־ פעמיים המשמשים אנשים רבים לבישול ולאכילת מזון.

איזה סוג של סכו"ם חד פעמי משמש בבתים?

בדרך כלל משתמשים בסכו"ם חד פעמי למסעדות, לשירותי קייטרינג ולמפגשים אחרים. משתמשים בו פעם אחת, אבל ממוחזר אחרי שהארוחה נגמרת.

הגידול בביקוש לסכו "ם חד פעמי הונע על ידי מספר גורמים. הנהג העיקרי הוא הצריכה הגבוהה של מזון מחוץ לבית. הצרכנים פונים למזון מוכן ולאוכלי מזון מהיר ככל שהם נעשים נוחים יותר וזולים יותר. הגידול בצריכת הסכו "ם החד פעמית צפוי להימשך בעתיד הקרוב.

השוק לסכו "ם חד פעמי מונע גם מהכנסה חד פעמית עולה של אזור אסיה-פסיפיק. האזור צפוי להחזיק בנתח רוב בשוק הגלובלי בתקופת התחזית. עם זאת, איסור על שימוש חד-פעמי במוצרי פלסטיק במדינות מסוימות צפוי לפגוע בצמיחה.

המלונות והמלונות המתרחבים במהירות תורמים לצמיחת שוק הסכו"ם החד פעמי. הביקוש למזון טייק-אוויי גדל גם בשל העלייה בתרבות העבודה התאגידית. ההתרחבות המהירה של מסעדות מזון מהיר צפויה גם היא להגביר את שוק הסכו"ם החד פעמי.

העלייה בקניות המזון המקוונות צפויה להשפיע לטובה גם על שוק הסכו"ם החד פעמי ועוד. קניית מזון מקוון מסייעת לצרכנים לקבל מגוון רחב של אפשרויות מזון ומשקאות במחיר נמוך.

האם כלים חד פעמיים ניתנים למיחזור?

תלוי היכן אתה גר, ניתן למחזר כלי פלסטיק או לא. בערים מסוימות, כלי פלסטיק אינם מתקבלים על ידי רוב תוכניות המחזור.

כלי פלסטיק אינם ניתנים למיחזור כי הם קטנים מכדי להתאים דרך רוב מכונות המחזור. הם גם נשברים בקלות. אם אתה לא בטוח, תתקשר למתקן המחזור המקומי שלך לפני שתשלח כלי פלסטיק.

אם אתה לא רוצה למחזר, אתה יכול לתרום את הכלים שלך למקלט לחסרי בית. ארגונים מסוימים גם יקבלו תרומות כספיות כדי לסייע באספקה.

אפשרות אחרת היא למצוא חלופה לכלי פלסטיק. במבוק הוא חומר ידידותי לסביבה שלא פולט רעלים. הוא גם קל משקל, עמיד ואנטיבקטריאלי.

האפשרות הטובה ביותר היא להשתמש בכלים שניתן להשתמש בהם מחדש. כלים שניתן להשתמש בהם ניתנים למחזור בקלות. באפשרותך למצוא מגוון של שקיות הניתנות לשימוש חוזר בסופרמרקט המקומי שלך או באינטרנט.

אפשרות נוספת היא להשתמש בכלים מתכלים. אלה נוצרים על ידי חברות בטוחות לסביבה. כלים אלה להתפרק בתוך 100 ימים. עם זאת, תצטרך להיפטר מהם בבית מלחין.

אם אתה לא רוצה להיפטר מהכלים שלך במזבלה, אתה יכול לתרום אותם לבנק מזון. או, אתה יכול להשתמש בהם בפרויקט מלאכה. אתה יכול גם לתרום אותם למקלט המזון המקומי שלך.

כלי פלסטיק הם מקור מרכזי לזיהום סביבתי. הם בסופו של דבר בים ונתיבי מים.

היכן ניתן לאחסן כלים חד פעמיים בשימוש בודד?

בין אם אתם עובדים בתעשיית המסעדות או בבית במטבח, רוב הסיכויים ששמעתם או השתמשתם בראשי התיבות ”SUP”. ראשי תיבות של Single Use Utensils and Cutlery) הוא החוק של מדינת וושינגטון. למרות קצת שנוי במחלוקת, החוק החדש אומר שאתה כבר לא תוכל לקבל צלחת 'חינם' או קערה מהמעדנייה או המסעדה האהובה עליך.

כמו בכל מטבח, הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על הלקוחות שלך מנפילה חולה. אף ־ על ־ פי שלעולם אל לך להכין מזון כשאתה חולה, יש צעדים שתוכל לנקוט כדי להפחית את הסיכון. לדוגמה, ודא שאתה לובש בגדים נקיים ומכין את מזונך בצורה היעילה ביותר. כמו כן, הקפד לבדוק את הציוד שלך לשחיקה, ולהשתמש בכלי לבחירתך כדי לצמצם את הזיהום הצולב.

המקום הטוב ביותר לאחסן כלים וסכו"ם בשימוש יחיד הוא מעל לשפת כל מיכל או מנה שאתה מגיש. אתה יכול גם לשקול להציב אותם באזור מאוורר היטב כדי להבטיח שהם יישארו סטריליים. אם אתה משתמש במיקרוגל מסחרי, אל תשכח לאחסן כלים באזור שבו הם יהיו נקיים כל כמה דקות. אתה יכול גם לאחסן אותם בקערה רדודה או מחבת של מים חמים, בתנאי שהם שטופים כראוי.