מאי 10, 2024
אגרטלים

באיזה סוג של אגרטלי קיר אתה משתמש כדי לבטא את העיצוב החיצוני שלך?

אגרטלים היו בשימוש בבתים ובבתי עסק במשך אלפי שנים. הפועל הלטיני וינצ 'רה, שפירושו ”לכסות או להציג”, העלה את המילה ”אגרטל”. אגרטל הוא מיכל קטן שמחזיק אחד או יותר פרחים. החומרים הנפוצים ביותר לייצור אגרטלים כוללים זכוכית, קרמיקה, אבן, מתכת וחומרים לא מתכתיים. ניתן לתכנן אגרטל לכסות חלון שלם, חלל על מדף, או פשוט להציג פרח יחיד.

אגרטלי קרמיקה נפוצים בעיקר בעיצוב הבית. הם בדרך כלל קטנים יותר מאגרטלים אחרים ולעיתים קרובות אינם גדולים יותר משולחן. אגרטל קרמי יכול לשמש כמוקד על מדף, או חלון. אגרטל קרמיקה מעוצב היטב יכול להיות חתיכת מבטא מתוחכמת.

רבים רוכשים אגרטלים לשימוש כקישוט מרכזי. זה לא משנה אם אתה קונה אגרטל להחזיק פרחים, צמחים קטנים, או זר פרחים. האגרטל אמור להתאים למוקד החדר שלך. זה יכול להיות החתיכה הגדולה ביותר בחדר, אז זה צריך להיות הכי הרבה תשומת לב תופס. חלל מושך ויזואלי עלול להיות בלתי מושך באופן חזותי בשל המרקמים והצבעים של הפרחים והצמחים. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך לבחור את הקישוט המרכזי המתאים לבית או למשרד שלך.

אתה יכול להשתמש באגרטלי קערה כדי להציג פרחים יבשים או מים. הם באים במגוון גדלים ולעיתים קרובות הם מותאמים אישית להתאים את עצמם לגודל מסוים של פרחים. בדרך כלל, אגרטל קערה לא יהיה מספיק עומק כדי להחזיק עץ גדול. מסיבה זו, הם משמשים לעתים קרובות כחתיכת מילוי מעל אזור שיהיה מתאים יותר עבור אגרטל גדול כמו מצע של פרחים. אגרטל קערה יכול לשמש גם להצגת אוסף של פרחים חתוכים. ניתן להציג אשכולות קטנים של ורדים ופרחים אחרים בתחתית האגרטל. סידורים גדולים יותר מוצגים למעלה.

אם תרצו ליצור חלל בידור חיצוני, אגרטלים הם דרך נהדרת להציג את הפרחים או הצמחים האהובים עליכם. אגרטלים מגיעים בהרבה גדלים וצורות. אתה יכול לארגן פרחים איך שאתה רוצה. כדי להציג פרחים בודדים, אגרטלים קטנים יותר הם אידיאליים בעוד אגרטלים גדולים יותר יכולים לשמש להצגת סידורים שלמים. אם אין מספיק מקום לאגרטל גדול, אפשר למלא אגרטל עגול בפרחים מרובים. שוב, סדר פרחים באופן שיגביר את מוקד החלל.

אגרטלים מגיעים בצורות שונות של זר וכלי שיט. יש המעדיפים צורה מלבנית או מרובעת ואילו אחרים מעדיפים צורה עגולה או סגלגלה. הזר וצורת הכלי שאתה בוחר צריכים להחמיא למראה הכללי ולהרגיש את המרחב שאתה עובד עליו. לדוגמה, אם אתם יוצרים מרחב מראה פורמלי, שקלו לבחור צורת אגרטל ריבועי או מלבני כדי להשלים את המראה הפורמלי.

אם אתה גולש דרך מבחר גדול של אגרטלים, אתה עלול להיות מוצף בכמות האפשרויות האפשריות. ניתן לפתור בעיה זו על ידי התמקדות בנושא או בסגנון הבידור החיצוני שלך. אם אתה יוצר גינה רשמית, כדאי שתשלב כמה אגרטלי גינה בתכנון הכללי. בנוסף לבחירת גודל וצורת כלי הקיבול המתאימים לעיצוב החיצוני שלך, עליך גם לשקול את סוג האדמה שתעבוד איתה. עבור בעלי התחושה הטבעית יותר לעיצוב החיצוני שלהם, שקול שימוש בצבעי אדמה או בבדים טבעיים פשוטים.

דרך נהדרת נוספת להשתמש בזכוכית כתכונה לעיצוב חיצוני היא לפרק חלקים גדולים יותר ולמקם אותם לאורך קירות ביתך. זוהי דרך מצוינת עבור חדר להתעדכן משנה לשנה ולהוסיף מגע חדש. אגרטלי קיר הם לא רק מבטא גדול לכל חדר, אבל הם יכולים לשמש גם כדי לארגן חללים קטנים ולהחזיק פריטים רבים. אתה יכול להציג את כל האוצרות שלך במקום אחד ולגשת בקלות לאלה שאתה צריך.